Skola

Idag var första skoldan :S HATAR SKOLA!!!!!!!! som jag jag ska börja
i en profil och så ska jag läsa spanska. fast jag hoppas att jag till julen ska börja läsa franska
också men det blir ju såklart mycke mer läxer vilket är en nackdel såklart. men det är ju bra att kunna
mycket språk när man skaffar jobb vilket är det viktiga. så man får väll stå ut med det.
sen vill jag lära mig franska. Jag kommer nog inte att kunna vara inne på bloggen så mycket som jag vill  ialla fall inte nu i skolstarten för
det kör licksom ihop sig på vissa dagar. om det blir något kan det bli sent på dom dagarna det blir körigast.
som nu t.e.x.
nu måste jag dra ska dricka te med morsan.

Godnatt 
             Blackfire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0