Tävlin:)

 nu lottar Millah ut två ansiktsmasker från Neembutiken.se
Det blir alltså två stycken lyckliga vinnare...
 ååh det funka inte
kopiera den här bilden heller
så ni får helt enkelt gå dit o titta.
Ansiktsmask - aprikos/honung!
En speciell blandning av orientalisk lera, örtolja och örtextrakt som öppnar porerna och tar bort ojämnheter samtidigt som den stramar upp huden så att den känns len och fräsch.

För att vara med och tävla ska du göra följande:
Skriv ett kommentar i tävlings inlägg att du vill vara med och tävla.
En Extra Lott:
Ta bilden, länka till www.Neembutiken.se
 och tävlingen i din blogg.
Tävlingen finns hos www.Millahoman.blogg.se
Tävlingen avslutas 29 Augusti
Lycka till ♣

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Hej! Vi har nyss startat en blogg som handlar om sparande för privatpersoner, m.m.

Vi har nu kommit fram till att vi ska ha en tävling, men vet inte riktigt hur den ska fungera.

Därför undrar vi ifall du har något tips på en tävling, gärna med ekonomisk inriktning också? Samt tips på vad priset ska vara, även det med ekonomisk inriktning =)

2010-08-18 @ 02:57:30
URL: http://merdeg.blogg.se/
Postat av: Blackfire

Tyvärr jag är faktis inte så bra på sånt jag har själv aldrig haft nån tävling.

jag är bara med i massa andra tävlingar.

men om du vill ha ett tips så skulle jag säga att jag tror det är smart att ta ett smycke som man kan vinna asså. och om man har tur så kan man kanske köpa det på rea om man väljer att köpa ett lite dyrare. sen när man startar tävlingen kan man skriva det fulla priset för smycket är ju fortfarande värt så mycket :)

Ni skulle kunna gå in på www.Millahoman.blogg.se jag vet inte vem det e men hon har mycke tävlingar så hon borde ha något tips =)

de e allt jag vet om tävlingar.



Kram Blackfire

2010-08-18 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0