Gröna lund!!!

igår var jag på gröna lund tog ett tåget till stockholm med mina kompisar.
Jag åkte allla som mina kompisar sa var något att åka. Vi åkte Fritt fall Tilt, blå tåget, Extreme,  Insane, vilda musen, kvasten m.m.  Ni som inte vågar åka så många av de jag rabblaade upp prova Extreme den är inte ett dugg läskig. tro mig jag trodde att den var jättteläskig förs men sen satt jag och skratta hela vägen varje gång jag åkte den. 
Vi tog nio tåget hem. när vi kom hem åt jag rabarber och spelade Resan med min storasyrra.
Nu har jag precis vaknat får vist hoppa över frukosten idag igen och äta lunch istället.
Kolla mina fråger om ni inte redan har gjort det, kommer några nya om gröna lund.

sysIawy Blackfire 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0