Längtar!!!

Längtar bort från stan till Halland dit vi alltid åker och till Bohuslän med det fina vattnet. till mormor o morfar längtar jag såklart också till, träffar de inte så ofta för de bor i  småland.
Jag ska lägga upp bilder så fort jag har fattat hur man gör.

Fyller år på fredag!!!! Yeaa

Den som grattar mig blir den bästa stjärn statusen!!!!!
om det är många som grattar mig tar jag den som är närmast min födelsetid elller fin favorit klock slag egentligen har jag inget men jag har en favorit siffra så jag får gå efter den.

Jag har värdelns konstigaste födelsedagar förra året fyllde jag år i ett tält i år fyller jag år på midsommar afton.

sysIawy Black fire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0